Spiritism și pornografie
(publicat pe 01.10.2010)
– Cine e pentru? „“ răzbate, din anticamera gheenei, vocea subversivă, cu intonație de cartier, a Robertei Anastase.
În dreapta ei, secundul la manșă în acest picaj spre dezonoare, Sever Voinescu, speră să inducă rarefiatei audiențe pactizarea cu turpitudinea. Smucește violent stânga-n sus, ca un înotător la stilul „spate”. E atât de crispat când își lansează votul pe orbită încât parcă și-ar apăra barbișonul de un brici justițiar, destinat anatemizării prin epilare.
– 150 pentru, 7 abțineri, 3 contra „“ îi informează Roberta, asupra propriei lor prestații, pe cei 90 de prezenți dimpreună cu fantomele ce bântuiau la acea oră Casa Poporului. Glasul nu-i tremură, privirea nu-i șovăie, obrazul nu i se împurpurează. Personifică infractoarea perfect dezinvoltă.
Până și pe Sever îl descumpănește atâta autentică nesimțire, atâta eficiență spiritistă la o persoană altfel artificială și debordând de materie. Energica lui mâna electoare coboară parkinsonian în gelul frezei, pentru prestarea unui masaj de dezmeticire. O privește pe Roberta peste umăr, cu androgină perplexitate, nemaiînțelegând dacă în sceneta de cuplu la care tocmai a devenit protagonist alături de ea, măsura virilității o dă testosteronul său ori vigoarea ei interlopă.
În urma indecentei secvențe descrise mai sus, ce a declanșat la nivelul multor români un priapism lexical de nestăvilit, transmisiile din Parlamentul de la București ar trebui urgent supuse restricțiilor de cenzură aplicate de regulă pornografiei.
Pentru că suntem îndreptățiți a ne întreba:
Cu ce este mai nocivă prostituarea fizică a unor trupuri armonioase în raport cu prostituarea morală a acestor caractere diforme?
Cu ce este mai vulgară erecția carnală a unui star porno în raport cu încovoierea flască a demnității unui intelectual ca dl. Voinescu, propovăduitor de virilitate etică?
 Dacă promiscuitatea în care se simte împlinită Roberta Anastase nu este foarte surprinzătoare, prezența acestei trișoare în mahalaua politică datorându-se acelorași capricioase criterii marinărești care au propulsat-o și pe Elena Udrea în fruntea filistinilor portocalii, după principiul „cine se aseamănă se adună”, imaginea lui Sever Voinescu cu chiloții în vine și cu un pelvis lipsit de orice relief care să indice măcar ușoare urme de virtuți masculine are darul de a deprima.
Cu fiecare explicație cu care încearcă să-și cosmetizeze hoția, se afundă tot mai mult.
Timp de mărturisire și iertare ar mai fi, câtă vreme gestul lui ar presupune un risc. Cât vreme, adică, Â Zeus l-ar mai putea atinge cu fulgerele sale ca ripostă la un act de demnitate ce i-ar putea dăuna.
Sever Voinescu trebuie să decidă asupra oportunității răscumpărării respectului de sine: pentru el chiar este esențial ca mâine să-și poată privi în ochi copiii, soția și propria persoană ori de câte ori o oglindă i-o va scoate în cale? Pentru că dacă nu, ce rost ar mai avea să se agite? Ar putea să claseze sec subiectul, livrându-ne în încheiere, mărinimos, de la înălțimea prețiozității lui scrobite, secretul succesului propriu :
« Eu în dulce armonie
Cu a mea poltronerie!
Iată rețeta, în rime,
Despre cum să trăiești bine. »
https://www.conteledesaintgermain.ro/spiritism-si-pornografie/04-11-2010Editoriale(publicat pe 01.10.2010) - Cine e pentru? '“ răzbate, din anticamera gheenei, vocea subversivă, cu intonație de cartier, a Robertei Anastase. În dreapta ei, secundul la manșă în acest picaj spre dezonoare, Sever Voinescu, speră să inducă rarefiatei audiențe pactizarea cu turpitudinea. Smucește violent stânga-n sus, ca un înotător la stilul...Contele de Saint Germain de Saint Germainsaintgermain66@yahoo.comAdministratorContele de Saint GermainComentarii prin Facebook:
Faci un comentariu sau dai un răspuns?