Schimbarea forțată a clasei politice „“ o formă toxică de avort social
Conducătorii oculți ai României încearcă să se legitimeze în fața poporului printr-un intermediar democratic ales: Klaus Iohannis. Toate direcțiile pe care ei doresc să le imprime țării sunt comunicate prin vocea preÈ™edintelui. Ca reprezentând voința acestuia, viziunea acestuia, planul său reformator pentru o Românie a lucrului bine făcut.
Conducătorii oculți ai României dețin în acest moment o putere de decizie aproape discreționară. Îmbătați de efluviile ei, singura lor preocupare este cum s-o păstreze È™i s-o consolideze. Principalele obstacole de care se lovesc în acest ambițios proiect de gaÈ™că sunt democrația, pe care sunt obligați  să o mimeze, È™i adevărații politicieni de opoziție, pe care trebuie să-i anihileze.
Planul de acțiune al conducătorilor oculți ai României este să depăÈ™ească cele două obstacole printr-o singură miÈ™care: schimbarea forțată a clasei politice.
În momentul în care vor avea în guvern, în parlament, în consilii È™i în celelalte structuri pilotate politic oameni sub comanda lor, complet decuplați de voința electoratului, nimeni È™i nimic nu le va mai sta în calea gestionării țării după bunul lor plac.
„žToate partidele: aceeaÈ™i mizerie„, „žToți politicienii: corupți È™i vânduți„ sunt antemergătorii propagandistici preferați ai conducătorilor oculți ai României. Cu alte cuvinte, conducerea țării de către popor, prin instrumentele pe care democrația i le oferă acestuia din 4 în 4 ani,  partide, politicieni preferați, alegeri, a eÈ™uat. Poporul, dominat numeric de proÈ™ti, alege prost. Pentru îndreptarea lucrurilor trebuie ca, cel puțin pentru un timp, să aleagă, în locul lui, al poporului majoritar prost, unii mai înțelepți decât el. Cum ar fi: oculții!
Ambasadorul SUA s-a deghizat în medic cu robă: pretinde că ne oferă rețete salvatoare, când, de fapt, propovăduieÈ™te ignorarea voinței majorității È™i ne transmite sentințe de peste ocean, spre executare.
DNA, la rândul său, s-a recalibrat pentru campania electorală: anticorupția a rămas doar un pretext, activitatea dominantă devenind epurarea politică.
Doar SRI È™i-a păstrat îndeletnicirile. Face ce făcea È™i înainte, ce È™tie el să facă mai bine: infiltrează È™i dezbină. Probabil că jumătate din resursele sale de personal sub acoperire au deja carnet USR, parazitarea È™i deturnarea acestui partid de naivi fiind o prioritate de importanță institutională. Dar È™i spargerea PSD, prin crearea PRU, reprezintă o misiune cu rost. 3-4 procente transferate de la PSD către un partid care nu va prinde parlamentul ar putea constitui cheia succesului oculților: un guvern al lor.
Schimbarea forțată a clasei politice este mai mult decât un eÈ™ec anunțat: este o formă toxică de avort social.
AleÈ™ii nației sunt rezultatul unor decenii, dacă nu secole de educație populară. Desemnarea lor prin majorități exprimate la urne vine din străfunduri istorice. Cultura, tradițiile, mentalitățile împing prin străbuni mâna alegătorului să È™tampileze buletinul într-un fel È™i nu în altul. AÈ™a e mecanica votului individual: cu pârghii È™i angrenaje ce vin din trecut. Cine îÈ™i închipuie că poate reteza toate aceste relee È™i face pe alegător să fie, în proporție majoritară, brusc sedus de o idee nouă, fie ea È™i bună, se înÈ™eală grav.
Ideea luptei anticorupției, mai ales când are printre apostoli profitori neoneÈ™ti È™i este însoțită de abuzuri scandaloase, nu poate câÈ™tiga, democratic, niÈ™te alegeri în doar câțiva ani. Chiar dacă în esență ideea este bună, asimilarea ei la nivelul unei întregi societăți cere timp È™i depăÈ™irea indoielilor.
„žProÈ™tii” majoritari, de care râd „ždeÈ™tepții” frumoÈ™i È™i liberi (vezi mojicia grosolană a lui NicuÈ™or Dan la adresa teleormănenilor), înțeleg (dacă nu din inteligență măcar din instinct) când sunt triÈ™ați. Când un È™mecher încearcă să-i fraierească. Și, atunci, se descurcă moromețian: trag o înjurătură printre dinți iar la vot îl lasă pe È™mecher cu buza umflată.
AÈ™a cum gestația are o durată impusă de natură, care nu poate fi scurtată de graba umană, È™i schimbarea unor inerții în preferințele electoratului necesită un timp minim de adaptare ce nu poate fi  nesocotit.
A băga dintr-un condei, la puÈ™cărie, o întreagă clasă de politicieni care, până ieri, a reprezentat voința populară în proporție de 70%, este, prin ea însăÈ™i, o acțiune care creează rezistență È™i suspiciuni. Dacă mai se adaugă, la tema justiției „žlibere È™i imparțiale”, È™i o serie întreagă de fapte dubioase comise în numele ei (dosarele Olguța Vasilescu, Ponta, Tăriceanu etc.), suspiciunile se transformă în neîncredere consolidată. Când, peste toate, apar în spațiul public, la adresa Laurei Kovesi (marele simbol al luptei anticorupție) toate dezvăluirile È™i acuzele legate de Black Cube, cucuveaua mov È™i plagiat, neîncrederea consolidată devine revoltă. „žPrea nu prostesc în față ăÈ™tia cu lupta lor anticorupție ca să nu mai avem noi cu cine vota! Ca să iasă ai lor, CioloÈ™ii È™i Prunele. Uite, de-ai dracului, o să ieÈ™im È™i o să votăm exact cum să-i doară pe ei mai tare!”.
Dar avortul la care mă refeream în titlu nu pe cei scoÈ™i din joc prin arestare îi viza ci pe aceia pe care vor să ni-i propună în loc conducătorii oculți ai României.
AÈ™a ziÈ™ii politicieni noi, oneÈ™ti, patrioți. Băgați pe gât poporului prost È™i fără viziune, pentru a-i face lui, È™i implicit țării, binele cu forța!
Oare a fost concepută o astfel de generație nouă de politicieni? Și dacă a fost concepută, a parcurs ea timpul de gestație necesar pentru a fi scoasă acum la lumină matură, normală, fără malformații?
Este de ajuns să privim spre doamna Raluca Prună, pe care providențialul CioloÈ™ (preferatul oculților) nu are voie să o atingă nici măcar cu o părintească dojană, darmite cu o demitere. Domnia sa este exponentul perfect al „žînlocuitorilor de corupți” pe care ni-i propun, spre izbăvirea nației, conducătorii oculți ai României.
Ca oameni politici, aceste personaje paraÈ™utate pe listele de partid ca sânge proaspăt È™i ca mari speranțe de mai bine sunt, în realitate, niÈ™te avortoni (în sensul pur medical). NiÈ™te scoÈ™i la lumină înainte de termen, nepregătiți nici măcar să se țină pe ei înÈ™iÈ™i pe picioare. Am văzut ieri la televizor un puÈ™tan cu tuleie, promovat pe liste de partidul lui NicuÈ™or Dan, care, în afară de niÈ™te lozinci „žde bine” învățate înainte de emisiune, nu avea nici cele mai elementare cunoÈ™tințe despre societatea în care trăieÈ™te, pe care doreÈ™te nu doar să o reprezinte dar È™i să o reformeze. Mi-a creat un sentiment apăsat de jenă modul în care s-a prezentat în față reporterilor de teren o tânără speranță a PNL, propusă pe liste, în poziție eligibilă, de doamna Gorghiu. Întrebată ceva primar despre parlament, întâi a bâlbâit un răspuns greÈ™it, apoi s-a fâstâcit È™i, într-un final s-a „žredresat” zicând: „žei, încă nu le È™tiu nici eu pe toate!”.
Ca să faci, azi, politică în România, trebuie să îți asumi minimum trei sacrificii severe: renunțarea la profesia pentru care te-ai pregătit la facultate È™i pe care, probabil, ai practicat-o până în acest moment, acceptarea unui salariu derizoriu, de bugetar, expunerea la terfelirea imaginii tale în presă. Ce tânăr cu adevărat de calitate (din punct de vedere uman, profesional, moral) ar accepta (fără calcule compensatorii substanțiale) o astfel de revoluție în viața lui? Și pentru ce?
„žPentru mai binele țării mele” „“ mi-ar răspunde pe nerăsuflate, în È™abloanele cu care s-a prezentat pe totă durata emisiunii de la televizor, tânărul USR-ist. Chiar crezându-l pe cuvânt, m-aÈ™ întoarce cu spatele, să nu mă vadă zâmbind: „žVei fi, poate, un parlamentar onest. Poate. Dar ce experiență de viață ai, ce È™tii tu să faci efectiv ca, pe lângă asta, să fii È™i un parlamentar util?”
În corul filarmonicii nu te primeÈ™te nimeni doar pentru că nu furi È™i nu minți. Îți trebuie È™i ceva voce, È™i ceva È™coală în domeniu… Daca nu e cu suparare!
https://www.conteledesaintgermain.ro/schimbarea-fortata-a-clasei-politice-o-forma-toxica-de-avort-social/28-10-2016EditorialeAlina Gorghiu,ambasadorul SUA,avort,Black Cube,conducatorii oculti ai Romaniei,DNA,Klaus Iohannis,Laura Kovesi,Olguța Vasilescu,PRU Nicusor Dan,schimbarea clasei politice,SRI,tinerii frumosi si liberi,toate partidele: aceeasi mizerie,USRConducătorii oculți ai României încearcă să se legitimeze în fața poporului printr-un intermediar democratic ales: Klaus Iohannis. Toate direcțiile pe care ei doresc să le imprime țării sunt comunicate prin vocea preÈ™edintelui. Ca reprezentând voința acestuia, viziunea acestuia, planul său reformator pentru o Românie a lucrului bine făcut. Conducătorii oculți...Contele de Saint Germain de Saint Germainsaintgermain66@yahoo.comAdministratorContele de Saint GermainComentarii prin Facebook:
Mi-e teama ca nu e un avort toxic. Cred ca este o sarcina (la termen) toxica.
Slogolanul lui Czoloss ” Romania condusa de oameni cinstiti”.Atentie maxima. ca si ” Ne-am luat tara inapoi”, sau ” pas cu pas”, aceste sloganuri trebuie citite in cheie dubla, ele fiind avertizari si puneri la punct pt cei ce intelegem cat ce infranti suntem.
1De oameni , nu de romani (sloganele PSD si ALDE au in clar si cuvantul romani).
2 romanii sunt necinstiti
3. Romania 100, adica Romania independenta doar 100 de ani.
4. Nedomnul presedinte numeste ‘ penali” pe ei URMARITI penal, nu doar pe cei condamnati penal.Si aceea condamnati la comanda Ambuscadei sau a Anei Pauker.02
4. Felicitari si multumiri, Conte!
P.S. Sau chiar Romania ca stat,inclusiv teritorial, doar 100 de ani.
Pentru că din ce în ce mai mulți comentatori fac apel la citate È™i la diferite texte extrase din documente mai mult sau mai puțin oficiale, cu îngaduința dumneavoastră, redau mai jos un fragment apărut recent pe un site Wikileaks (http://www.mostdamagingwikileaks.com/) care, zic eu, lămureÈ™te lucrurile în ceea ce priveÈ™te entuziasmul cozilor de topor din media românească în privința lui Hillary Clinton. Tot la nr.44, site-ul ne sugerează cam cum ar putea câÈ™tiga alegerile gaÈ™ca Johannis-Csollosh-PNL-USR. Iată:
„Billionaire George Soros has influence over Hillary, ties to election fraud in systems used for U.S. voting
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/15201
https://www.wikileaks.org/clinton-emails/Clinton_Email_September_Release/C05778285.pdf
„I would only do this for political reasons (ie to make Soros happy)”
„Dear Hillary, A serious situation has arisen in Albania”
„two things need to be done urgently: 1. Bring the full weight of the international community to bear on Prime Minister Berisha and opposition leader Edi Rama to forestall further public demonstrations and to tone down public pronouncements. 2. Appoint a senior European official as a mediator.”
George Soros is a Hungarian billionaire who is Hillary”™s largest personal donor, and the main funder of BlackLivesMatter.
Wikileaks also revealed that Soros told Hillary Clinton (as Sec of State) to intervene in Albanian domestic politics and she did it like he requested (in the 3rd quote listed).
A long-time associate of George Soros. Malloch-Brown is also chairman of the board of Smartmatic (the electronic voting machines in 16 states where there are NO paper trails), as well as on the board of Soros’ Open Society organization and has written a book called The Unfinished Global Revolution. Malloch-Brown is on record as saying he has become disillusioned with democracy and is active in promoting „a post nation state world” where global citizens „delegate power up to the global level…with an international governance” and architecture.
Smartmatic has been exposed by Wikileaks to be inundated with fraudulent claims, including in Venezuela”™s elections.
According to this government report, the Secretary reported that independent experts found that the software in Sequoia voting machines could be made to „shift votes from one candidate to another” and [the shift] was not detectable. The study also state that „Sequoia Voting Systems, Inc. uses vote-counting software developed, owned, and licensed by foreign-Owned Smartmatic” and that „U.S. national security is potentially at risk because software used to count votes in 20% of the country during U.S. elections is owned and controlled by a Venezuelan-run company with ties to the Venezuelan government of Hugo Chávez.”
It also appears as if Loretta Lynch had dinner with George Soros in the email, as she is referenced by name.
Here is an interesting article about his history and linking Soros to the Syrian refugee crisis.”
chiar aveti impresia ca stinga e diferita de dreapta,pai nu sint toti niste delicventi
Amice, e foarte simplu:
Pana mai deunazi aveam stanga si dreapta, doua rele dovedite de-a lungul anilor. Ca alternativa la cele doua rele au venit tehnocratii, si salvatorii. Spre surprinderea tuturor (sau nu?), dreapta, tehnocratii si salvatorii sau unit formand un rau mai mare.
Si cum bunul simt si instinctul de autoconservare spune ca, intre doua rele, il alegi pe cel mai mic, este evident ce va urma. Si cea mai mare vina o au, evident cei care s-au afisat ca o alternativa la rau si de fapt sunt niste jalnici tradatori!
O zi buna
aici nu e vorba de stanga sau drepta ci de anti-romani si romani , intre patrioti di fanarioti , intre parveniti si oameni cinstiti , intre politicieni si acoperiti cu dubla comanda etc.
sterviciile secrete dipa 1989 s-au straduit sa infiltreze si sa distruga partiudele politice adversare puterii si sa infiltreze ilegal magistratura pentru a santaja cu dosare la comanda protectorilor din exterior prin ambasade si ONG-uri care sa substitutie democratia intr-o forma fara fond
ERATA aici nu e vorba de stânga sau drepta ci de anti-romani VS romani , intre patrioti VS fanarioți , parveniți plagiatori VS oameni cinstiți , politicieni VS acoperiți cu dubla comanda etc.
Serviciile secrete după 1989 s-au străduit sa infiltreze si sa distrugă partidele politice adversare puterii si sa infiltreze ilegal magistratura pentru a È™antaja parlamentarii cu dosare la comanda protectorilor lor din exterior prin ambasade si ONG-uri care sa substituie democrația intr-o forma fara fond
bine , mai sorosistule, numai sloganuri?(sabloane scurte)? nu puteti sau nu aveti voie sa combateti liberi? su nu mai aveti cu ce , atat sunteti de indoctrinati?
Am sa preiau intrebarea pusa de AC si am sa scriu un raspuns. Cat am reusit eu sa gasesc pe Internet intre anii 1998 (anul la care a terminat doctoratul in Franta) si 2012, anul intrarii in politica. Ma opresc la 2012 tocmai ca sa vad in ce masura cititorii blogului astuia sunt capabili sa judece calm si sa se abtina sa dea „thumb up” sau „thumbs down” pentru o insiruire de fapte mai mult sau mai putin interesante din viata unui om inainte de intra in politica. Mesajul asta are intr-un fel si rolul de a masura cati citesc cele scrise inainte de a-si exprima opinia. La mesajul precedent, cel care insira numele si prenumele premiilor Nobel si medaliilor Fields de la ENS au fost 18 „thumbs down”. Deci 18 oameni nu sunt de acord ca persoanele insirate chiar au obtinut premiile scrise acolo, e penibil de-a dreptul ! Atata doar ca nici nu stiu cu ce nu sunt de acord, e un fel de nu-s despre ce e vorba, deci sunt contra !
Asadar, Nicusor Dan termina doctoratul in matematica in 1998 si s-a angajat cercetator la Institutul de Matematica al Academiei Romane chiar din acel an, 1998. Nu a obtinut medalia Fields, nu toti jucatorii de fotbal devin un Zidane. El a optat sa se intoarca in tara si a contribuit la cercetarea matematica asa cum o fac si au facut-o cam toti cercetatorii din Romania, cu contributii corecte, dar nu stelare.
S-a implicat din anul 2000 la infiintarea unei ENS in Romania (Scoala Normala Superioara Bucuresti, SNSB) unde „unde am încercat să ajutăm sute de studenți care studiau sau studiaseră în străinătate să se întoarcă acasă È™i să facă o diferență” — asta am luat-o de pe pagina
https://www.nicusordan.ro/cine-sunt/
„Astfel, în 2000 am proiectat È™i fondat, împreună cu alți trei tineri cercetători români Școala Normală Superioară BucureÈ™ti, astăzi cea mai prestigioasă instituție de învățamânt pentru studenții cu aptitudini spre cercetare de vârf în domeniile È™tiințelor exacte (matematică, informatică, biochimie).”
In final a dat ceva pentru Romania, SNSB e acolo si pregateste cercetatori in matematica, informatica si biochimie pentru Romania. Cercetarea in Romania e din pacate una din cele mai neglijate institutii, o caracteristica a tarilor care se multumesc sa copieze pe altii, sa adopte tehnologii imbatranite cu 20 ani intarziere, nu sa le creeze.
Pana in 2006 a fost director executiv al SNSB.
In 2008 a infiintat Asociatia Salvati Bucurestiul (ASB). Din 2008 pana in 2012 a contestat in justitie cu mai mult sau mai putin succes actiuni ale primariei si ale unor speculatori imobiliari:
„Am salvat de la construire 3 hectare de spațiu verde în Parcul Tineretului. Am salvat de la demolare clădirile din Kiseleff 45.
Intervenind de partea Primariei, am câÈ™tigat procesul împotriva unor privați care îi cereau 20 milioane euro.
în urma plângerilor penale formulate de noi, Andrei Chiliman È™i Liviu Negoiță sunt urmăriți penal de DNA.
Nu în ultimul rând, am acordat consultanță juridică pentru sute de cetățeni afectați de decizii ilegale ale
aleÈ™ilor locali, în anumite cazuri întocmind chiar acțiuni în Instanță în probleme de construcții,
urbanism È™i spații verzi.”
Atat. Ma opresc cum am spus la anul 2008, momentul intrarii in politica, cand a candidat prima data la primaria Bucuresti.
Băi nene, ne simțeam È™i noi bine aici… cu Cris, cu Cavalerul Alb, cu scepticul intrigat È™i furios… când, ce să vezi, hop!… apare È™i propagandistul lui Sorosz! Și dă-i È™i luptă, È™i luptă È™i da-i… de mi-a făcut capul călindar! Stau È™i eu aÈ™a, în coada È™i meditez: poate tu ai treabă È™i noi te reținem! Adică, ce-ai cu noi, mă, musiu? Tu chiar nu pricepi că suntem o categorie care nu-l suportă pe Sorosz? Am scăpat noi de propagandiÈ™tii chiorului, ai binomului, ai ficusului de la Cotroceni… È™i crezi că tu eÈ™ti mai breaz? Hai, trage uÈ™a dupa tine că intră țânțarii! Hehehe! Garfield, motanu de pe acoperiÈ™
wow, ai scris mega bine la adresa domnului Radu! sunt curioasa cu ce naiba a contribuit Nicusor Dan la cercetarea matematicii! in plus, domnul Radu mai scrie ca Nicusor Dan a oferit consultanta juridica! :)))))))) probabil, de asta nu stie Nicusor Dan ce inseamna penal din punct de vedere juridic! :)))
Domnul Nicusor Dan, fara suparare, fara a jigni pe careva, vorbeste ca un oligoid pentru oligoizi! exact ca mutul de la Cotroceni!
iar povestea asta cu Salvati Bucurestiul ori Salvati Romania… am si eu o intrebare simpla, logica, adica matematica: de cine trebuie salvat Bucurestiul? de cine trebuie salvata Romania? de proprii locuitori sau cetateni????
vorba asta cu salvati am auzit-o de n ori legat de banci, cind UE, FMI, clasa politica basista, geniul unic de la BNR ne-au tot spus: trebuie salvate bancile!
sper ca ati inteles unde au lipsit ghilimelele!
am un bichon havanez, dar nu l-as lasa 24 de ore in grija lui Nicusor Dan sau in grija mutului neamt de la Cotroceni! de ce as fi votat sau as vota pentru aceste persoane care sa-mi decida prezentul si viitorul????
cunosc personal oameni care studiaza sau au studiat in strainatate, si au reusit asta gratie unei aplicatii care inseamna eseu si gratie mediei de la Bac, plus gratiei unei situatii financiare fff buna a parintilor, dar sunt oameni carora de asemeni nu le-as incredinta catelul meu pentru 24 de ore, pentru ca imi iubesc mult catelul! chestia asta cu un CV bogat in diplome si certificate nu imi ofera incredere abosult deloc! evident, exista si exceptii! dar nu cred ca este cazul tehnocratilor care rivnesc la ciolanul politic!
domnule Radu, tara asta este frumoasa, dar este mare pacat pentru ca toti cetatenii, si cei ca dumneavostra, au drept de vot!
stiu, in ziua de azi este cool sa fii gay, handicapat, minoritar religios sau etnic, evreu, feibucilist, corporatist, oingist, student prin Occident, si nu in ultimul rind, ardelean! 🙂
nu vreau sa jignesc pe nimeni, mai ales ca de pe acest blog cunosc doar o singura persoana, dar m-am saturat de corectitudinea politica!
corectitudinea politica ne mutileaza simtul critic, ratiunea, logica si ajungem sa traim cu niste sabloane, totul paranoic si lipsite de consistenta!
inghitim pe nemestecate texte, lozinci si nu mai gindim critic si rational deloc! suntem plini de certitudini si convingeri, nu mai avem deloc dubii sau interogatii!
mare pacat, domnule Radu! sper macar sa primiti bani pentru postarile timpe si dese de pe acest blog serios! si va spun asta fara ura sau frustrare!
si vis a vis de increderea pe care o aveti in NATO, SUA, UE, imi doresc sa traiesc ziua in care un om politic roman va avea curajul, puterea si demnitatea de a propune expluzarea unui ambasador care isi permite datul cu parerea si amestecul in treburile interne ale Romaniei! ambasadorul strain, inclusiv gusatii SUA, Germania, Olanda, Anglia etc reprezinta in Romania interesele cetatenilor din propriile lor tari, nu interesele mele sau ale dumneavostra, domnule Radu!
din nefericire, bizonul din Romania are o memorie extrem de scurta, subiectiva si selectiva!
Nu-ti fa probleme, nu pentru tine scriu. La zece care scriu sunt o suta care citesc . In final fiecare decide pentru el daca crede in filme cu sperietoare Soros. Ca la asta se rezuma „defectul” major pe care il puteti inventa cu privirre la ND. Altceva oricat v-ati screme nu iese, si atunci reveniti la teza agenturilor straine varianta anului 2016, ca vezi Doamne unul Soros de vreo nouazeci si ceva de ani ii da bani lui ND. Si stiti asta dee unde ? Prin revelatie bineinteles. Aceeasi campanie toxica bazata pe ideea ca oricine a plecat din tara, chiar si la studii e ticalos, promovata de Iliescu din anii 1990. PSD nu s-a schimbat cu nimic.
Radule, esti v…za, ca toti ai lui soros…e drept ca ai public tinta si mai va..za decat tine asa ca ai pe cine convinge;(„Nu-ti fa probleme, nu pentru tine scriu. La zece care scriu sunt o suta care citesc”) i-am vazut la demonstratii. Dar, pt ca esti v…za , nu iti dai seama ca acel public NU e aici…”ca vezi Doamne unul Soros de vreo nouazeci si ceva de ani ii da bani lui ND. ” Dl Soros la 90 e ani e activ financiar si sexual si este interfata unui grup ce conduce Lumea.Deci are toate motivele si posibiliatile sa redirectioneze cat e nevoie in noua colonie, bani luati tot de el.Si unor oameni deja scolti cu acte in regula la el.dac oamenii (Helwig, MRU, Pralong, Colisz au avut burse Soros sau au lucart in ong-uri Soros, alea de la cine erau, de la Imparatul Rosu???).Nu e nevoie sa ii dea direct…parca nu stim cum pot fi plimbati banii…sau cum se pot creea companii fantoma, organizatii fantoma si alte alea…hai ca nu mai am rabdare sa iti demonstrez ce lozimci slabe scoti . Ma opresc la una din cele mai vizibile.” mai degraba o asemanare cu „agenturili straini” de care era obsedat Ceausescu cand…. „”‘mai omule, din scrisoarea celor 7 cati erau romani? Laslo Tokes ce natie era si ce face azi?UNDE a izbucnit Lovilutia Romana??? Dar in CFSN cati romani erau??/In ‘tribunalul” care l-a condamnat la moarte pe Ceusescui, cam CATI erau romani??dupa moarte lui Ceusescu, CARE a fost prima institutie desfiintata? Nu Securitatea???Ghici ciuperca cine ar vrea sa desfiinteze (si sa reinfiinteze apoi, sub ppropria comanda) un serviciu secret???Nu un serviciu secret oponent???Nu, ci MAI multe servicii secrete oponente. Pe acestea, Ceausescu, cu limba de moarte le-a numit „serviciili” deci AVEA DREPTATE.Ion Iliescu ce era? dar Imre Astalosz/ Virgil Magureanu???hai ca ma pr@stesc incercand sa va arat cat sunteti de …destepti
Suferiti de miopie politica si nu puteti vizualiza decat fragmente izolate din peisaj ce izolate par credibile !
Guvernele marioneta sponsorizate de ambasade, Soros , PPE si deturnarea societatii civile cu o proteza de ONG-uri se construiesc cu migala prin racolarea unor elemente credibile acoperite de diplome precum se realizeaza si decorurile din platourile de filmare.
Argumentația dumneavoastra este sanctionata de cititori cu dislike tocmai pentru ca este perceputa ca o tentativa de credibilizare a unei marionete din acest decor conceput in laboratoare ca si in trecut ascensiunea lui MRU si alte „tinere speranțe” precum tandemul Ponta-Ghita
USR minează democrația înfigându-i niÈ™te diplome in ochi dar Nicusor nu vine sa ne predea matematica ci „democracy” de proasta calitate sprijinind statul securist represiv si guvernul marioneta Csolos (care mintea ca vine TEMPORAR la butoane dar vedem ca doreste sa RÄ‚MÂNÄ‚ si sa faca politica nu tehnocrație pozand pentru afisele USR si PNL/PDL)
V-as da un like pentru un raspuns rational. Nu sunt de acord cu ipoteza Soros isi baga coada pentru ca nu e bazata pe niste fapte. Vad mai degraba o asemanare cu „agenturili straini” de care era obsedat Ceausescu cand problema lui era clar ca romanii vroiau mai multa Europa si mai putina izolare. Dar sunt de acord ca daca ipoteza Soros si agenturi straine este acceptata, atunci intr-adevar are sens sa „construiesti cu migala prin racolarea unor elemente credibile acoperite de diplome precum se realizeaza si decorurile din platourile de filmare.”
Si pentru ca mi-ati dat un raspuns rational v-as intreba: sa presupunem ca majoritatea romanilor ar fi de acord cu ipoteza dumneavoastra, ca Soros (batranelul asta are aproape varsta regelui Mihai, interesant cate i se pun in carca lui, personal) si PPE (deci nu toata UE, doar PPE ?) ar avea interese antiromanesti, ce decizie ar trebui sa ia Romania ? Nu vorbe, fapte ! Sa iasa din UE, credeti ca ar fi in interesul national ? Sa iasa din NATO ? Sper ca nu o sa-mi spuneti „sa expulzeze ambasadorul SUA” cum a zis cineva aici, masura asta e de obicei un preambul la o declaratie de razboi.
Raduly, hai ca te=-ai fortat la debate si ti-a iesit o imbarligatura, crezi ca ne infunzi…”ce decizie ar trebui sa ia Romania ? Nu vorbe, fapte ! Sa iasa din UE, credeti ca ar fi in interesul national ? Sa iasa din NATO ?” pacat ca pici in lozinca lui Oprea ” interesul national”; si ca o dai in amenintare, ca ambasadorul acela de zicea sa spunem mersi ca nu ne impusca de pe acoperisuri: „sper ca nu o sa-mi spuneti „sa expulzeze ambasadorul SUA” cum a zis cineva aici, masura asta e de obicei un preambul la o declaratie de razboi. ”
raspunsul e foarte simplu. Romania nu trebuie sa faca nimic si nici nu poate. Pt ca Romania , economoc,cultural, decizional si politic , nu mai exista. Adica nu mai exista ca fiind tara romanilor. Este a voastra.( „Romania condusa de oameni cinstiti”, sloganul PNL…atentie !oameni, nu romani, pt ca romanii nu sunt cinstiti, ei sunt corupti).Ati bagat-o in NATO si UE cu pretul pt noi al desfiintarii ei.Nu poate iesi , pt ca nu se mai tine pe picioare proprii.Nu are alte aliante. Nu mai e organism, e bol alimentar in ‘burta ” NATO ( burta, in sensul din Regii de Nisip, R R Martin). Voi nici macar nu veti administra Regiunea asta europeana numita, doar dpdv istoric, Romania ( Romania 100, alt slogan ce ne arat ca Romania a durat100 de ani, conform planului dinainte stabilit). VETi MIMA ca o adminstrati.Pt ca sunteti marionete operate pe creier, ca aia din „Zbor deasupa unui cuib de cuci”.
De fapt, administrare e impropiu zis.Administrrea prsupune dorinta mentinerii in viata a bunului. Mai potrivit este termenul ” recoltare” ca in filmul Jupiter Ascending.
Stiam ca securistii sunt perseverenti.Pariez ca dupa alegeri o sa dispari de pe acest blog!D’Artagnan, Lucifer si altii ca el au facut la fel dupa ce si-au incheiat misiunea.De ce ar fi altfel?Stai linistit, ca veti castiga alegerile cu un punct acolo peste PSD, ca sa nu complicati misiunea paiatei de la Cotroceni de a va pune premierul vostru si al strainilor(pai degeaba v-a decorat Franta cu Legiunea de onoare?).Veti castiga, ca doar nu impuneati votul prin corespondenta degeaba, iar nr. alegatorilor nu ar fi ajuns la 18,9 milioane fara un scop anume!Al fraudarii alegerilor, vreau sa spun.Nu ne luati pe toti de fraieri!Asa ca Alinutza Kilowat poate sa-si mentina functia, pana o va inlocui omul vostru, Csallos, iar Dragnea va fi nevoit sa demisioneze (mare paguba!) caci nu a castigat alegerile.Asa ca,SUCCESURI!
P.S. Nu crezi ca pt. ,,reusita,, de la Ministerul Fondurilor Europene (absorbtie intre 0 si 1%), Cristian Ghinea ar merita si el o Legiune de (dez)onoare?!
voi face un abuz de limbaj, drept care, voi folosi in raport cu dumneavoastra, sintagma „stimate domn”.
stimate domn,
ati reusit sa-mi retineti atentia prin acest pasaj:”[…] Mesajul asta are intr-un fel si rolul de a masura cati citesc cele scrise inainte de a-si exprima opinia. La mesajul precedent, cel care insira numele si prenumele premiilor Nobel si medaliilor Fields de la ENS au fost 18 „thumbs down”. Deci 18 oameni nu sunt de acord ca persoanele insirate chiar au obtinut premiile scrise acolo, e penibil de-a dreptul ! Atata doar ca nici nu stiu cu ce nu sunt de acord, e un fel de nu-s despre ce e vorba, deci sunt contra ![…]”
ramin uimit ca doriti a ne „masura”. deja, va pozitionati intr-un raport de putere pe care il insituiti ad-hoc, deasupra noastra, a celor ce bintuim pe aici. nu cred ca aceasta pozitie pe care v-o asumati a fost anterior convenita, impreuna cu noi.
sa inteleg ca aceasta noua regula ne-o puteti impune discretionar?
sa inteleg ca am fost redusi la rolul unor personaje ce populeaza o agora creata doar pentru satisfactia dumneavostra,si vai noua, nu ne ridicam la nivelul asteptarilor?
doriti sa ne verificati fervoarea cu care va lecturam si acuratetea cu care ne insusim judecati de valoare, straine bordului nostru cultural?
cred ca este o „onoare” nemeritata pentru noi, iar pentru dumneavoastra, iarasi am abuzat limbajul, simptom al unui comportament pe care il apreciez a fi persecutat-persecutoriu.
si acum, poate veti binevoi sa luati in consideratie faptul ca thumbs down-ul masoara exasperarea resimtita in raport cu dumneavoastra.
poate legat de minunatul nicusor dan, care odios refuza sa discute si alte teme ,decit cele impuse de stapinii lui vet binevoi sa acceptati si astfel de opinii , https://www.youtube.com/watch?v=FaaVTBjMwKE sau poate https://www.youtube.com/watch?v=Y6Zd63b3Y0Q ?
si ca sa va fac dovada, totalei mele afectiuni, va propun sa infiintam impreuna in beneficiul lui nicusor dan, grupul donorilor anonimi de orgasme. cred ca-l va ajuta!
aceasta secventa celebra, https://www.youtube.com/watch?v=xWVxI6XZAuE cred ca exprima perfect spiritul celor de mai sus.
Mai nene da’ incapatanat mai esti, ca sa nu zic indaratnic, ca se refera la alta specie. Tot o dai inainte cu lauda dar iti iese tocmai pe dos: adica il faci de ocara pe „colegul” tau. Lasa-l dom’le ca stie s-o faca si singur si inca foarte bine (vezi, printre altele, chestia cu Teleormanul)
PS
citez din postarea ta anterioara:
„M-am informat de la sursa mancatorule de cacat ce esti. Si prost si fudul, si cu strugurii acri !”
Asta tot la ENS ai invatat-o, au si o sectie de scatofagie pe acolo? Si te miri ca cititorii blogului te cadorisesc cu „thumbs down” (in traducere libera: „lovit spate gios”)
E o frază standard, folosită independent de temă, de către acelaÈ™i postac securist penibil.
NicuÈ™or Dan nu a făcut nimic în viața lui. Absolvirea unei È™coli È™i atât demonstrează cel mult… R A T A R E!!!
@jigodia securistă
Ăsta e nivelul real al lui Cuișor:
0:22
… nu m-a întrebat nimeni de ce am terminat un liceu de matematică-fizică, Costache Negruzzi, în IaÈ™i… – Aurelian Șoric
NicuÈ™or Dan e un politruc fără experiență, un terchea-berchea, o unealtă, o marionetă, un papagal.
… case closed…
Bine ca m-ati luminat…. saracul Zgonea avea dreptate si nu stiam, era intr-adevar coleg cu Mihai Viteazul cum e si Nicusor Dan coleg cu Romain Rolland se vede, dupa dumneavoastra, stimate domn. M-ati facut sa am regrete amarnice ca am ris de domnul Zgonea, ati dovedit ca se poate inca si mai, hmmm, bine. Sunt unul dintre cei care v-au dat thumbs down la insiruirea de somitati… dar nu are a face cu Romain Rolland, ci cu impaunatul de-a dreptul desantzat al alesului dumneavoastra – daca ati reusit ceva a fost sa-l faceti sa arate ca un papagal. Si, indiferent ce defecte are, nu cred ca merita asa ceva tocmai de la fanii dinsului: e cam ca in avintul electoral al celor care lipesc afise cu chipul alesului lor pe un cos de gunoi, nu ii fac tocmai o favoare, de aceea thumbs down.
Dar, iata, am capacitatea de a recunoaste cind gresesc: Conte, va rog frumos, am fost in eroare, schimbati un thumbs down de la postarea dinsului cu distinsii colegi ai lui Nicusor Dan in thumbs up – merita, Nicusor e mai tare in colegi decit Zgonea colegul lui Mihai Viteazul si decit Blaga, Anastase si Oltean colegi cu Bratienii, nu se compara acestia cu Sartre, Rolland sau Henri Bergson. Excelentza in ridicol trebuie si ea recompensata, exista doar si un premiu Ig Nobel, http://www.thelatestnews.com/ig-nobel-announced-and-there-are-some-odd-ones/ daca ii propunem pe Zgonea, Blaga si pe domnul Radu, respectiv Nicusor, cred ca ii putem trece in categoria cistigatorului pe sociologie care a aratat ca exclamatia „huh” (adica „Ha, ce ai zis?”) exista in toate limbile pamintului.
domnule Radu, am uitat sa spun ceva, cred eu important, referitor la increderea dvs. in NATO, UE: Romania este stat suveran si independent. Cel putin teoretic. Eu, ca cetatean roman, traitor in RO, platitor de taxe si impozite in RO, imi doresc ca aceste prevederi din Constitutie sa nu ramina la nivel teoretic, ci mai ales practic.
Eu, ca cetatean, nu platesc taxe si impozite teoretic. Si viata mea nu este teoretica. Si nici nu am mai multe vieti, ca sa-mi permit proba cu Ciolanis iarasi! Nu vreau sa ma simt sclav in tara mea. Nu vreau sa ma simt chirias in tara mea. Nu vreau sa ma simt persoana de mina a doua, tolerata in tara mea. Apropos de UE: de ce clasa politica nu a organizat un referendum prin care sa ma intrebe pe mine, bizonul obisnuit, daca vreau sau nu in UE?
de ce in ultimii ani am senzatia ca toata legislatia din RO, care evident trebuie coraborata cu cea din UE, se intoarce impotriva cetatenilor? de ce, de foarte multe ori, statul imi vrea (chipurile) binele impotriva vointei mele? de ce UE in ultimii ani a insemnat de fapt, reducerea drepturilor fundamentale ale cetatenilor? (evident, UE, respectind imediat si legislatia din SUA). de ce statul, prin legislatie, promoveaza drepturile si interesele corporatiilor, si nu pe cele ale cetateanului obisnuit? de ce statul nu mai trebuie sa fie social si trebuie sa fie impotriva cetateanului? …………
si am multe intrebari de genul asta……… stiu, stat de drept, democratie, anticoruptie, stinga politic, dreapta politic, tehnocrati etc…. wow… sinistru…
ne umplem gura de vorbe, de sabloane, de sloganuri….
si-n esenta, vai steaua cetateanului obisnuit, care ramine singur si neprotejat…. cetateanul obisnuit care devine vinatul, prada pentru….. stat, oameni politici, corporatii, strainii care mai rivnesc la bogatiile care (inca)mai exista in RO!
domnule Radu, va recomand sa intrati pe Cotidianul si acolo veti gasi articolele genialului (nu e ironic) Ilie Serbanescu! si apoi, prin email sa i le trimiteti si lui Nicusor Dan (poate daca le va citi, va mai intelege ceva din realitatea romaneasca).
am rabdat pana la : „unde am încercat să ajutăm sute de studenți care studiau sau studiaseră în străinătate să se întoarcă acasă È™i să facă o diferență” „” asta am luat-o de pe pagina
. pai cine si de ce s-ar baga in asa ceva din proprie initiativa??
chiar ne luati de pr@sti
Nu anticipam o alta discutie referitor la ce spune ambasadorul american sau la furia preelectorala a bolovanilor de tot felul, dar urmarind ce spune dinsul, propaganda romaneasca, iesirile recente ale lui Iohannis, care vrea o democratie atit de model incit sa nu existe decit in cartile cu povesti nemuritoare, ma gindesc, de citeva zile, ca e bine de stiut un….amanunt…. ca sa judecam fiind cu picioarele pe Pamint (adica apartinind unei umanitati cu binele si raul ei), si nu in lumile ideale si bine impanate cu aberatii care ni se tot vind. Conte, cred ca nu e nevoie sa comentez in niciun fel declaratiile excelentei sale, cred ca singurul si cel mai bun raspuns este: Articolul I al Constitutiei americane, domnule ambasador, amintiti-va. Vedeti imediat de ce…
E bine de stiut:
In Constitutia SUA nu exista nicio provizie referitor la a nu alege pe cineva care e anchetat sau chiar condamnat intr-un caz penal ( statele separat pot avea variatiunile lor, dar tot in respectul constitutiei). Din regulamentul House of Representatives, si il dau pe acela din 2015 ca sa fie clar ca vorbim de actualitate:
http://clerk.house.gov/legislative/house-rules.pdf
XXIII
10. A Member, Delegate, or Resident Commissioner who has been convicted by a court of record for the commission of a crime for which a sentence of two or more years”™ imprisonment may be imposed should refrain from participation in the business of each committee of which such individual is a member, and a Member should refrain from voting on any question at a meeting of the House or of the Committee of the Whole House on the state of the Union,
– unless or until judicial or executive proceedings result in reinstatement of the presumption of the innocence of such Member or
– until the Member is reelected to the House after the date of such conviction.
Ce spune regulamentul parlamentului American/camera deputatilor: unui membru al parlamentului care a fost condamnat penal cu o sentintza de doi sau mai multi ani ii poate fi impus sa nu voteze in comisii sau sesiune a camerei. Atit, punct – nici vorba de „penalilor! sa nu fie votati, sa fie dati afara din parlament”, etc, etc (un parlamentar american poate fi dat afara din parlament, expelled, dar asta s-a intimplat in numai 5 cazuri in toata istoria, 3 in anii 1800, unul in 1980 si unul in 2002 – James Traficant, revin la el mai jos, si conditiile sunt prevazute in amendamentul 14. Se pot retrage din parlament cei condamnati, benevol, si chiar o fac. Partidele pot refuza sa aiba un condamnat pe listele lor, dar nimeni si nimic nu-i impiedica pe acestia sa candideze independent si chiar sa fie alesi)
Partea mai interesanta este insa a doua a acestui aliniat, traduc cu explicatiile de rigoare: respectivul nu poate participa la sedintele camerei ori comisiilor prin vot ….dar poate sa-si exercite dreptul de vot daca sau pina ce
– procedurile judiciare ori executive rezulta in reinstaurarea prezumtiei de nevinovatie
– sau …pina ce acela este reales ca parlamentar „dupa data sentintzei care il gaseste vinovat” (conviction = the act of proving that a person is guilty of a crime in a court of law) deci nu dupa efectuarea condamnarii, ci chiar dupa ce s-a determinat ca e vinovat, dar in cazul realegerii sale. Sa o spunem altfel: un om care este chiar in inchisoare sau unul care si-a ispasit o sentintza poate fi deputat sau senator in SUA. De ce? – singurul judecator in privinta reprezentativitatii, democratic, este alegatorul, nu judecatorul din instantze: chiar si un condamnat, o data ales, in deplina cunostintza despre faptele sale ori condamnarea sa, de catre electorat, are drepturi egale cu orice alt reprezentant in parlament.
Cum asa? Asa spune Constitutia, singurele trei limitari pentru eligibilitatea ca si deputat sunt : virsta peste 25 de ani, cetatenia pentru 7 ani si locuitor al statului pe care vrea respectivul sa-l reprezinte. Similar pentru Senat, doar virsta si durata cetateniei sunt diferite . Acesta este articolul I al Constitutiei americane pe care i-l aminteam domnului ambasador. Nimeni nu are dreptul sa ingradeasca in vreun fel drepturile prevazute in Constitutie. Nimeni nu are dreptul sa ceara ca respectivul sa aiba alte calitati ( de pilda sa nu fie penal cum vrea iohannis) in asemenea masura incit sa impiedice dreptul de a fi ales – partidele pot avea asemenea pretentii dar numai in ce priveste calitatea de membru al acelui partid, atit, si nu te obliga nimeni sa fii afiliat unui partid ca sa candidezi, ba pina si in acest caz al refuzului unui partid sunt procese si parerile sunt impartite).
Interesant, nu? – un om care beneficiaza de prezumtia de nevinovatie, (este inca in proceduri legale sa spun, nu s-a dat o sentintza, categoria romaneasca „penalule” adica) nu poate fi eliminat de la a fi ales, si poate functiona cu drept deplin de vot in parlamentul american. Si la fel se spune explicit ca are aceste drepturi oricine nu dupa executarea unei pedepse, ci daca e reales fie si dupa ce e gasit vinovat si se afla in cursul executarii unei pedepse. (e posibil ca un om sa fie ales fiind chiar in inchisoare? – da, in istoria SUA s-a intimplat, nu de prea multe ori, dar s-a intimplat) Atunci cum vine un domn presedinte proamerican, care se presupune sa stie cum functioneaza democratia, inclusiv in State, sa spuna oamenilor pe cine sa voteze si pe cine nu dupa criteriul „penalule” ba sa mai gaseasca suport si la cine???? la ambasadooooor???? AU !
* Inseamna ca la americani inexistentza unor legi care ar elimina „penalii” de la a fi alesi a fost in detrimentul dezvoltarii democratiei? – foarte discutabil, aceste prevederi sunt acolo de la nasterea Statelor Unite si nu le-au impiedicat sa se dezvolte ca democratie puternica. Ei, daca s-a putut la ei, s-ar putea, cu toate imperfectiunile si sughiturile noastre democratice, sa reusim si noi, chiar si daca o suta de ani de acum incolo vom mai avea inca penali prin parlament, cred ca am putea chiar si fara zbieretele justitiare ale lui Gorghiu si Iohannis, si cu tot cu individe ca Ghitza si altele asemenea pe te miri unde, doar au si americanii o multime de Ghitza ale lor. (Sa citez din Jurassic Park: Life always finds a way – https://www.youtube.com/watch?v=ZnczJcY1Xe8u, scuze, iar ma ia cineva la refec ca nu citesc Sci-fi de calitate, care Jurassic Park, Odiseea 2001 domnule, numai Stanley Kubrick vizionez, parol…ce sa fac, mi s-a parut nimerita ideea cu dinozaurii femela la politicienii politically correct la feminin 🙂 si imperativele babei din vitrina)
* Da, si la ei exista „penali” in parlament. Aveti aici o lista a celor condamnati pentru fapte penale din Congress si e restrinsa, se refera doar la cei condamnati pentru fapte comise in timpul mandatului respective, altfel, daca am face lista dupa criteriile romanesti, ar fi incomparabil mai lunga https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_American_federal_politicians_convicted_of_crimes
* E teoretic? NU. Exemplu de om ales fiind in cercetare penala? – Michael Grimm – vedeti chiar in primul grup ( Obama) in lista de mai sus, deci foarte recent, pentru ce a fost anchetat si condamnat. Unul care a candidat fiind inca In perioada de proba dupa eliberarea din puscarie, si a luat un procent de 15% din voturi este acel James Traficant pe care il pomenesc mai sus, aveti aici toata povestea https://en.wikipedia.org/wiki/James_Traficant.
* Poate cineva din puscarie incerca sa candideze? da, are tot dreptul, desigur, Stephen Nodine, in 2013, si iata aici o discutie foarte interesanta pe acest subiect http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2013/jun/25/stephen-nodine/can-convicted-felon-run-congress-jail/ – da, asa este normal sa se discute, nu in stilul precupeatza de obor si propagandisti cu scoala stalinista cum se face acum in Romania… regret sa o spun, dar inca o data domnul Iohannis se comporta ca o baba (sa nu dea careva cu pietre in mine, asa cum am spus, femininul e politically correct).
Hmmm, stiti ceva, cred ca m-am lamurit, domnul Iohannis vrea sa ne faca inca mai democrati si cu stat de drept decit sunt americanii…. fraiera, nu-mi daduseam seama, mai ca imi dau lacrimile si spun „I love you Big Brother” (1984: „Two gin-scented tears trickled down the sides of his nose. But it was all right, everything was all right, the struggle was finished. He had won the victory over himself. He loved Big Brother.”).
Cum suna o sentintza a Curtii Supreme americane intr-o asemenea discutie? Cam asa: States/the Congress cannot ” impose additional qualifications (that) would violate that fundamental principle of our representative democracy . . . that the people should choose whom they please to govern them,”™” Statele, parlamentul nu pot impune respectarea unor calificative aditionale care ar viola principiul fundamental al democratiei noastre, acela ca oamenii au dreptul sa aleaga pe cei care doresc ei sa-i guverneze” (U.S. Term Limits, Inc. vs. Thornton).
******
OK. Dupa ce am terminat de scris aceasta citesc Cotidianul, pozitia unui judecator roman, spune exact acelasi lucru referindu-se la Constitutia Romaniei: http://www.cotidianul.ro/judecator-il-pune-la-punct-pe-iohannis-absolut-inadmisibil-290266/ da, despre asta vorbim, ca e Constitutia SUA sau cea a Romaniei, aceasta inseamna democratie, ca-i place domnului Iohannis sau nu, si aceasta inseamna stat de drept… a, sau poate si judecatoarea respectiva e o „penala” care „apara penali” – felicitari doamnei, este fara discutie la nivelul Curtii Supreme a Statelor Unite ca si gindire si tinuta dupa cum se vede.
ASA ESTE – CONDITIILE ANUNTATE DE PRESEDINTE PUBLIC REPREZINTA O CENZURARE A DREPTULUI POPORULUI DE A FI GUVERNAT IN BAZA VOTULUI DAT LA PARLAMENTARE
As face o precizare – discutia mea se refera in acesti termeni la Statele Unite si ideea ca Romania ar fi cea mai corupta cu un parlament de corupti, etc, etc: nu traim pe luna, nu suntem unici, traim pe acelasi Pamint cu altii, buni si rai si la fel de diversi ca si noi, iar democratia nu s-a nascut in ghiveciul de ficus al domnului Iohannis. Conform legislatiei romanesti in anume cazuri judecatorul poate decide aditional condamnarii interzicerea si a dreptului de a fi ales intr-o functie publica pe o perioada limitata, vezi cazul lui Adrian Nastase. Deci ca sa reformulez pentru Romania: nu poate veni niciun Iohannis sa pretinda ori sa ordone ca cineva sa nu fie ales daca acela nu are o sentintza in care sa se prevada expres interzicerea acestui drept pe o perioada de.
Sa nu trimiti corupti in parlament e un deziderat, dar nu poti forta in niciun fel ca acest criteriu sa aiba prioritatea absoluta fatza de dezideratele alegatorilor. Ne place sau nu, parlamentarii nu pot fi altfel decit sunt alegatorii, in diversitatea lor, ne reprezinta, in diversitatea si optiunile noastre.Unora le plac Guseth, Pruna, Macovei, treaba lor sa puna stampila pe ei, altii considera ca Dragnea ii reprezinta mai bine, sa puna stampila pe acesta.
[Personal consider ca votul pe lista e un pas inapoi, cred ca trebuie sa ramina uninominal dar conditiile uninominalului trebuie schimbate – un exemplu: ce-i asta sa existe o udrea care nu a calcat neam priin Roman, sa fie votata la Roman? deputatul si senatorul pe care ii alegi trebuie sa fie oameni pe care ii cunosti, care au facut ceva in comunitatea in care locuiesti. Vrei sa mai iei un mandat, frumos, si ce ai facut in ultimii patru ani din ce mi-ai promis mie ca alegator sa faci? De cite ori ai calcat prin circumscriptia ta, cit cunosti problemele de aici ca sa ma reprezinti? Aaa, nu, s-a saturat udrea de Roman, tzop se muta la cucuietii din deal daca vrea. Si as mai face ceva, as introduce procedura de recall asa cum e in Statele Unite – faci pe dos decit ai promis, o iei pe aratura, am dreptul ca tot prin vot sa te scot de pe acel loc din parlament oricind, nu peste patru ani. Nu am nevoie ca procurorii sa se substituie vointei mele ca alegator, nici domnul presedinte nici nimeni, n-am nevoie de pampersi si bona electoral, e elementar pentru separatia puterilor in stat: nu am nevoie ca o parte a executivului – caci procurorii asta sunt ( ba nici nu au niciun fel de reprezentativitate fiindca nu sunt alesi) ca si presedintele, sa decida in locul meu cine sa fie ales si cine nu intr-o putere a statului de sine statatoare, cea legislativa – se uita acest lucru, fiecare putere a statului e independenta, nu doar justitia. Aceasta se numeste uzurpare a suveranitatii unui popor. ( am discutat mai demult aici despre sistemul de checks and balances, pentru cine vrea sa se dumireasca, scrisorile federaliste 47 si 51 ale lui James Madison sunt excelente) ]
M-am lovit cindva de spusele lui Nicolae Iorga, „liber este acela care nu are nevoie sa minta”. M-a pus pe ginduri. Mi-am spus „Conditie esentiala a libertatii este sa nu existe nu minciuna, eroarea, greseala, imperfectiunea, caci nimeni nu e perfect si puri sunt doar ingerii, ci NEVOIA DE A MINTI: sa nu fii obligat sa te minti pe tine insuti, sa te lasi mintit, sa minti pe altii” . Prin contrast numesc ce se intimpla acum o culme a ipocriziei, disonantza intre ceea ce suntem si ceea ce pretindem/ni se pretinde sa fim, ni se prezinta ca am fi, mergind pina la fortarea dincolo de orice limite acceptabile democratic a votului in favoarea unuia sau altuia. Contele numeste aceasta schimbare fortata un avort toxic, eu o numesc manufacturare nepermisa a realitatii, himera de tipul manipularilor genetice ( in biologie, medicina, se folosesc combinatii genetice, nonexistente in natura, ca standard, ca perfectiune artificiala fatza de care determini parametrii altor compusi – acolo unde nu putem avea perfectiune o cream…si uitam de prea multe ori de principiul incertitudinii al lui Heisenberg, uitam ca noi suntem creatorii, ca vorbim de o perspectiva si nu de adevarul absolut perfect independent de (eroarea) umana).
Adica: Ni se spune sa cream societatea, respectiv clasa politica, GMO – genetically modified organisms – caci doar domnul Ciolos e maestru si mare promotor al GMO-urilor.
Multumesc foarte mult pentru amanunte, Cris. Mi-e peste putinta sa inteleg cum poti trimite un avocat (individul e un fost basist recuperat si reevaluat de Julien, apud Mugur Ciuvica) sa evalueze acte medicale; daca medicina ar putea fi cunoscuta citind regulamentele spitalelor si serviciilor de urgenta, am putea sa ne tratam singuri cu totii. Cum poti sa te gandesti sa urci in avion persoane ranite atat de grav cand, daca zbori cu numai o raceala, simti ca-ti sar urechile din loc si-ti plesneste capul? Deja subiectul asta a fost mult prea exploatat ca sa-mi mai produca altceva decat iritare. Ciolos se intalneste cu supravietuitorii din Colectiv, Voiculescu se intalneste cu Asociatia Colectiv…restul platitorilor de CASS cu ce-ar fi mai prejos oare? Parerea lor nu conteaza? Tragedii se intampla in jurul nostru in fiecare zi; cui ii pasa de victimele de fiecare zi? Ei nu sunt tineri frumosi si liberi? Omul care-a murit la Sofia nu era suficient de frumos si liber sa fie trimis la Reine Astrid? Sau cumva bietul om platise CASS la viata lui si nu te califici pentru AKH decat daca n-ai platit nimic in viata ta la bugetul asigurarilor de sanatate? Cata nerusinare poti sa ai si cat poti sa sfidezi in fata majoritatea tacuta care strange din dinti, plateste CASS-ul din care se vor suporta alti 2 ani tratamentul gratuit al unora care nu platesc si pentru care nu se gasesc mai niciodata bani de tratamente gratuite? Cei doi oameni ai strazii incendiati la Galati nu merita si ei la AKH? Ei nu sunt cool si nu-ti pot da laicuri pe feisbuc? Imbecilul ala care vrea rapoarte complete despre ursul de la Sibiu nu vrea ceva rapoarte si despre situatia de la Botosani unde toata vara s-a carat apa cu cisterna, cu galeata, cu sticla si cu ce s-a mai gasit? Nu vrea sa stie ca oamenii aia n-au avut ce sa dea animalelor sa bea toata vara si ca acolo recolta e aproape 100% compromisa?
Conte, schimbarea cu forta a clasei politice s-a mai facut in istoria romanilor, de o gramada de ori chiar. Fanariotii care-au venit cu grecii din anturajul lor, rusii de la inceputul sec. 19, sovieticii acum mai putin de 100 de ani, nu-i nimica nou. De fiecare data, a iesit ceva topsy-turvy. Nici asa cum am fi dorit noi, dar nici asa cum ar fi dorit ei. Banuiesc ca asa va fi si acum. Nu va fi atat de bine pe cat am vrea noi, dar nici atat de rau pe cat ar vrea ei. Lucrul acesta a fost intotdeauna o constanta in istoria romanilor, care a trebuit intotdeauna sa se ajusteze in mod corespunzator. In mod sigur, nu e un lucru bun, dar nu e nici cel mai rau lucru posibil. Sloganul „merge si-asa”, ala care e atat de incriminat astazi, in special de unul la care „a mers si-asa” cu casuta cea luata cu acte false, denota nu neaparat lene si incapacitate de a evolua, asa cum ar zice Herr Klaus, ci mai degraba adaptabilitate si flexibilitate, calitati absolut necesare pentru a supravietui intr-un spatiu atat de framantat ca acesta. Nu e nici bine, nici rau, pur si simplu e. Eu m-am saturat sa ma simt vinovat ca m-am nascut in spatiul balcanic si ca sunt mitic. Nu va aduce nimic bun nici sentimentul de vinovatie si nici alergatul dupa himere: „da’ aia de ce au? La aia de ce se poate?”. Sa ne bucuram de ce avem, nu sa jinduim dupa ce n-avem, sa ne punem in valoare calitatile si sa acordam atentie criticilor constructive. Asa ca, Conte, clasa politica, asta cu bune si rele, care e asa de sute de ani, nu de 27 de ani incoace, o sa supravietuiasca.
Numitorul comun este „dam atentie si ne ocupam, ceva timp, doar de cei care ne folosesc noua ca imagine” indiferent unde te uiti. Iata acum Colectiv. Dar sunt multe instantele in care se intimpla asa ceva, adica intoarcerea reflectorului exclusiv pe ce doresc „ocultii” , in dauna, cu ignorarea, cu trecerea sub presul uitarii sau in conul de umbra a multor altora.
Un alt exemplu: Iohannis a debutat dind o medalie unui reprezentant al asociatiei detinutilor politici…..a fost ridicat in slavi, desigur, dar e unul din acele prime momente in care m-am lamurit ce cale va urma – , reactia mea: bine, dar sunt mii si mii si mii de victime ale comunismului …vine raspunsul oficial de asteptat: ok, trintim un monument fara nume si le facem un muzeu, adica ii inchidem anonimi si aseptic in abstract si sub o sticla oarecare, si mai ales tacuti, sa nu aiba niciun ecou, nicio urma in mintile si mai ales in comportamentul potential al celor de acum – antifonarea eroilor as numi-o. Am o obsesie, ca sa stii de ce m-a afectat subiectul in acest fel: vreau un zid de granit pe care sa fie scrise numele tuturor celor ingropati de vii de comunisti, ca monumentul Vietnamului – m-a cutremurat cind l-am vazut si m-a rusinat ca roman… eu nu am un loc la care sa ma duc sa mingii numele celor asasinati din familia mea si nici oasele nu stiu unde le sunt. Adica refrenul este: ne-am facut datoria s-a inchis subiectul dupa ce noi am focalizat atentia si memoria asupra unui fragment avantajos noua pe moment, ulterior cream noi ce eroi de mucava dorim sa cream, iohannis, ciolos, voiculescu etc, etc fara sa avem termeni de comparatie, si fara amintiri, rescriem istoria cum dorim noi si cum ne convine, radiem din memorie tot ce nu ne este convenabil (1984). Oamenii in asemenea conceptie sunt obiecte in mintea carora sa se construiasca numai anume tip de memorii si reactii, iar realitatea, societatea ori istoria in toata diversitatea lor, in functia lor caleidoscopica si mai ales vie sunt reduse la un pachet de carti de joc aranjate mereu in ordinea dorita de catre un trisor (cardstacking). Asa si acum in ce priveste Colectiv: cream exact ce impresie dorim noi sa cream, in rest: potopul.
Ce anume adreseaza asemenea tip de manipulare: se foloseste ceva care se numeste availability heuristic, scurtatura in rationamente care ne face sa ne focalizam pe evenimente recente, pe cele tipatoare – papagalul rosu din piatza -, sau pe cele cu impact emotional puternic. La baza acesta este un mecanism important pentru supravietuire, amintirea unor evenimente puternice in trecutul imediat iti creste capacitatea de a detecta pericole si a te apara, te face hipervigilent pe o anume directie – un exemplu banal, afli din presa ca e un grup de hoti in cartierul tau, ai grija sa nu lasi diverse in masina, sa inchizi usa la casa, sa-ti protejezi copiii, etc. Vezi reactia in cazul Colectiv, un eveniment puternic creaza hipervigilentza focalizat pe acel subiect- vezi avalansa de evaluari ISU a diferite cladiri cu risc de pilda, infectiile nosocomiale in spitale, etc. O problema in acest caz, in Romania, e ca ce se rezolva sunt citeva probleme punctuale, orice minune dureaza trei zile, dar problemele de sistem ramin aceleasi. (Este si ceva ce se deduce din ce spui tu referitor la Colectiv, se rezolva ingrijirea medicala a citorva zeci de oameni, sunt dusi la AKH, si restul ???? viatza de toate zilele, omul de toate zilele, cu ce e mai prejos acel biet om al strazii, care acum a si murit, fata de ei????). A doua problema, daca ridicam stacheta dincolo de indolentza aceasta a minunii care tine trei zile, vorbim de o actiune, salbatica de-a dreptul prin amploare, de pervertire a unui mecanism normal de aparare a unei societati, aceasta benefica hipervigilentza, in manipulare crasa de opinie publica asa cum am descris-o mai sus – cardstacking, in intolerantza, ura… spre beneficiul cui… a unei mini de sicofanti? Fi-r-ar sa fie, nu suntem slugile si papusile lor !
******
Sunt perfect de acord cu ce spune Contele despre „oculti”, dar instinctiv am reactia in esentza cu doar putin mai slefuita decit a taranului care, atunci cind i-a venit un activist la poarta, pe timpurile trecute, a rupt uluca din gard si l-a luat la fuga, sau decit a acelui vrincean care la faza „procurorii cu biblia pe capota” i-a luat la goana: sunt in batatura mea, in ograda mea mentala, ca om imi cunosc eu singur propriile mecanisme de gindire si cunostintze, nu mi le folosesti tu ca slabiciune, nu-ti bati joc, nu te folosesti de umanitatea mea, nu te joci alba neagra cu mine, nu ma furi de propria mea minte, du-te „ocultule” cu ocultismul tau cu tot si vinde-ti ciurucurile unde a intarcat dracul iapa . Sunt exact acelasi tip de taran de fapt in momentul in care scot uluca de unde vreau din mintea mea, din cunostintele mele profesionale cind il dau la o parte din urechile mele pe un dobitoc ca acel sef al corpului de control al lui Ciolos, smulg uluca si din Constitutia Americana daca doresc cind ii trag una lui Iohannis, lui Gorghiu sau altor patzachine (cu democratia lor de mucava cu tot) peste mecla. Faci acelasi lucru, din instinct, fara sa clipesti, tragi de la briu, o face si Contele, o fac si altii, fiecare in felul sau. Si stii ceva? Se numeste bun simt. Pe zi ce trece in Romania bunul simt nu ca e sub asediu ci devine de-a dreptul miscare de rezistentza, sufera sub calul troian al ipocrizie care ni se tot baga nu in cetate ci de-a dreptul pe git (penalii, curatii, ciolos, iohannis, mcv-ul, ambasadorul, ue, tehnocartii…). Nu-i nimic, rezistam, daca mai avem un dram de singe din acela al taranului si gena bunului simt, rezistam.
Hmmm, cam asa, adica : ) https://www.youtube.com/watch?v=XSC5ytk3APA
Excelent articol referitor la o tema de mare actualitate, mai ales acum in pragul alegerilor cand va trebui sa cascam ochii pentru a scapa de acesti avortoni manipulati din umbra, care de fapt n-au nici o valoare si nici experienta adecvata pentru a conduce dar folosesc slogane populiste cu care spera sa manipuleze societatea. Oricum , noi cetatenii trebuie sa facem presiuni asupra celor care conduc pentru a elucida crima petrecuta acum un an la clubul Colectiv si prin care au inceput sa se legitimeze acesti oculti si inculti…
domnule Radu, mai bine Romania siluita de PSD decit vinduta, omorita, distrusa de PNL, USR…. sau este mai bine sa raminem presul pentru UE si SUA????? sa nu imi dati replica, ca as fi amatoare de Putin….
Cred ca sunt trei discutii diferite aici: E mai bine inauntrul sau in afara UE ? Inauntrul sau in afara NATO ? Cu sau fara PSD la guvernare ? Dumneavoastra incercati sa sugerati ca discutiile ar fi legate una de cealalta, dar nu e adevarat: toate partidele mari se pronunta oficial pentru ramanerea in UE si NATO, chiar daca voteaza in Parlamentul European cu grupul socialist, liberal sau popular. Alegeti dumneavoastra una din cele trei discutii de mai sus si putem continua, trei dintr-o data e prea mult.
domnule Radu, daca puteti crede ca eu imi doresc razboi inseamna ca sunteti chiar un tinar frumos si liber, adica un idiot nascut ieri, rupt de realitate (in cele mai multe cazuri).
eu spun doar ca imi doresc oameni politici care sa nu mai negocieze in genunchi, care sa nu mai linga clantele ambasadelor straine (vorba sinistrului de base, care aici a avut dreptate), care sa nu mai programeze economia romaneasca potrivit intereselor multinationalelor etc.
mai cititi ceva presa straina si o sa vedeti ca sunt tari care mai au ceva curaj vis a vis de ambasadorii Americii.
Cred ca a disparut raspunsul meu intr-o gaura neagra a WordPress. Daca apare, mai bine de doua ori decat niciodata. Sunt trei discutii, cea legata de apartenenta la NATO, cea legata de apartenenta la UE si cea referitoare la optiunea electorala. Nu cred ca trebuie amestecate, de altfel nici un partid important nu candideaza cu sloganul „afara din UE” sau „afara din NATO”.
Preferintele mele sunt clare: DA pentru NATO, DA pentru UE si DA pentru USR.
Incep sa reevaluez . Cred totusi ca ‘Radu” are dreptate. Totusi, civilizatia consumista neoliberala are progresele ei tehnologice incontestabile, chiar daca sunt facute cu imigranti din colonii sau blocul asiatic. „Radu” este un program desigur foarte putin credibil, dar destul de fiabil si in constant in parametriii garantazi.Probabil chiar reuseste sa manipuleze 3-5 lobotomizati de fakelook,(aflati mult sub nivelul programului ” Radu”, undeva sub un mili -țian, deci neciantificabil) suficient ca reactia in lant sa nu se, pardon, stinga..Radu mi se pare mult mai reusit decat ” ÂAnd…a”… programul ded raspunsuri automate de la o companie de telefonie mobila care incepe cu V.[ cine reuseste sa ajunga la opeerator uman in mai putin de 7 pasi are o bere virtuala de la mine]. La ‘ Radu ” insa, lansat cam devreme pe piata, probabil sub presiunea asa ziselor alegeri , trebuie neaparat sa mareasca plaja de variabilitate a exprimarilor .E greu desigur sa gasesti optimul tehnic si stabil, intre credibilitate si vocabularul obligatoriu impus. Dar pana in 2019 cred ca se rezolva si vom avea un Radu.02 imbunatatit .In rau.
AVAND IN VEDERE TRADAREA COABITARII PONTA-BASESCU + TRIOUL TRADATOR PONTA-kOVESI-GHITA + SANTAJATUL DRAGNEA DOCIL IN FATA BINOMULUI SI VOTATNT IN PARLAMENT AL GUVERNULUI CIOLOS EXISTA RISCUL CA ATAT PNL CAT SI PSD SA NE DUCA SPRE ACEEASI FUNDATURA DACA ROMANII NU IES IN STRADA URGENT SA CEARA SCHIMBAREA BINOMULUI KOVESI COLDEA
>>Are „žimaculatul” Klaus fixul cu penalii”¦ Tocmai el!!! Ba, mai sare È™i ambasadorul american Klemm, ca „žHans”-ul din baie, să-l susțină în lupta cu „žpenalii” ca întotdeauna, că doar stăpânul trebuie să-È™i stimuleze sluga periodic, lăudând-o! Pentru habarnistul instalat preÈ™edinte, „žpenali” sunt È™i cei cercetați penal, deÈ™i nu au fost condamnați de o instanță judecătorească. Păi, penal ai fost atunci È™i tu, marionetă săsească, fiindcă mai mulți ani, între 2006 È™i 2009 ai fost urmărit penal de către DNA pentru cele două case furate de familia ta prin uz de fals È™i pentru mafia retrocedărilor ilegale de la Sibiu, pe care cu onor o conduceai!
În capul proaspăt vopsit al Herr-ului confuziile dau în clocot. Individul spune că nu „žtrebe” să candideze cei condamnați penal È™i nici cei cercetați penal, deci elimină din start prezumția de nevinovăție în cazul celor din urmă.
preacinstitul” Iohannis a fost cercetat penal de DNA în două dosare, din 2006 până în 2009, deci în 2008, când a candidat pentru al treilea mandat de primar, era un „žpenal” È™i el, conform propriei clasificări! După cum vedeti, scrie clar în documentul din luna mai 2010: „žscoaterea de sub urmărire penală a învinuitului Iohannis Klaus Werner”. Păi, atunci de ce ai mai candidat în anul 2008, băi Franz, că erai sub urmărire penală? Deci, ce spuneți de ipocrizia penalului Iohannis atunci când vorbeÈ™te de penali?
Și încă ceva, aÈ™a ca bonus sau desert: „žIntenția de a candida Klaus Iohannis la președinția României nu a fost din anul 2014 È™i nici din 2013 când l-a adus Crin Antonescu „“ la ordin! „“ în PNL, ea este mai veche, fiind lansată din vara anului 2007, la întâlnirea Clubului Economic German din Transilvania, care a avut loc în comuna Biertan din județul Sibiu. Atunci s-a stabilit ca primarul sibian să participe ca independent la alegerile din 2009 cu sloganul electoral: «Pentru ca România să arate ca Sibiul!» Însă Traian Băsescu, informat fiind de SRI, le-a tăiat nemților entuziasmul, fluturând cele două dosarele penale ale lui Iohannis de la DNA, unul cu cele două case furate de familia Iohannis prin uz de fals È™i celălalt cu mafia retrocedărilor imobiliare de la Sibiu, condusă de primarul Iohannis! Amenințat cu puÈ™căria, primarul sibian a cedat È™antajului È™i a renunțat la depunerea candidaturii. După ce s-a închis lista candidaturilor la alegerile prezidențiale din anul 2009, hopa È™i procurorul ÈšuluÈ™ È™i amanta lui de atunci, Claudia RoÈ™u (subalterna devenită ulterior soție), cu NUP-urile lor salvatoare! Struțo-cămila ulterioară, cu Iohannis propus premier de Antonescu în campania electorală din anul 2009, nu l-a mai deranjat pe Băsescu fiindcă È™tia că pericolul trecuse.
Iohannis Klaus Werner a avut aceste două dosare penale la DNA: 270/P/2006 și 5/P/2007, dar a fost scos „žbasma curată” de controversatul procuror Doru Å¢uluș. Noi considerăm că dosarele respective, care tratau mafia imobiliară din Sibiu „“ retrocedări frauduloase de imobile, au fost tergiversate în vederea prescrierii faptelor de către domnul procuror șef secție Å¢uluș Doru Florin, împreună cu procuroarea Claudia Mihaela RoÈ™u, amanta lui la acea vreme și la fel, considerăm că Ordonanța nr. 270/P/2009 prin care s-a dispus scoaterea de sub urmărirea penală și neînceperea urmăririi penale împotriva învinuitului Iohannis Klaus Werner și altora este netemeinică și nelegală. Dosarul penal nr. 270/P/2006 a sosit la D.N.A. de la Parchetul General, Secția D.I.I.I.C.O.T., fiind de fapt dosarul nr. 42/P/2006 de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, solicitat la București datorită valorii foarte mari a fraudei. Este vorba de imobile în valoare cumulată de câteva zeci de milioane de euro furate de la statul român! Acest dosar, în care s-au făcut cercetări încă din anul 2006, s-a prăfuit prin sertarele secției conduse de domnul procuror Å¢uluș Doru Florin timp de trei ani (!!!) pentru ca apoi să fie retrimis în 1 octombrie 2009 tot la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia (!) prin declinarea competenței D.N.A. Inadmisibil, procurorilor le-au trebuit trei ani de zile ca să-și dea seama dacă un dosar este sau nu de competența lor!!!
Acest individ „“ eu nu pot să-l numesc preÈ™edintele României „“ minte permanent, aÈ™a cum respiră. Iată aici, într-un articol din anul 2014, dovezi incontestabile ale altor minciuni debitate de acesta: Klaus Iohannis minte cu nerușinare despre casele sale!
Cine minte, È™i fură! Că este chiar aÈ™a, o demonstreză È™i cele două case furate de familia lui Klaus Werner Iohannis prin uz de fals, conform celor scrise în motivările lor de către instanțele de judecată, la doua decizii definitive È™i irevocabile din anii 2005 È™i 2015 privind imobilele din Sibiu, strada G-ral. Magheru nr. 35 È™i strada N. Bălcescu nr. 29.>>(M.A.Marinescu)
Am auzit si eu discutia asta, si constat ca e o diferenta care poate parea doar stilistica, desi e importanta: spui in aceeasi fraza „s-a dispus scoaterea de sub urmărirea penală și neînceperea urmăririi penale …”. Parca e o contradctie: scoaterea de sub urmarire inseamna ca se incepuse urmarirea, neinceperea inseamna ca nu fusese inceputa urmarirea. S-a dispus sau nu inceperea urmaririi penale pentru Iohannis ?
In rest, de acord cu tine: penali sunt cei condamnati definitiv.
Juna Mares, printesa cartofilor. are aceleasi valori morale ca si Alina Gorghiu, adica a fost cuplata cu un barbat casatorit si cu un copil.A plecat de aici la varsta de 16 ani. In vacanta de vara 3-4 luni m stat in Romania.Tatăl ei este consilierul județean, Ioan MareÈ™, fost preÈ™edinte al PDL FăgăraÈ™. Politicianul este unul dintre cei mai mari producători de”¦ cartofi de Făgăraș. Banii lui tati sunt buni pentru campanie.
Imi face o deosebita placere sa ii creez un deserviciu lui Nicusor Dan si sa reiau discutia despre ENS. Nu eu am pornit-o, altii s-au simtit obligati sa o faca. Daca insa a fost pornita nu putem sa ne multumim cu neadevaruri repetate, doar-doar vom ajunge sa le credem. Aici ma adresez direct scepticului revoltat.
„N-ai sa vezi genii in stiinte sau litere care se inghesuie sa faca scoala asta. Ti-am spus ca trebuie sa te informezi la sursa si mai crede-i si pe unii dintre noi, care, poate, chiar au facut scoala asta”¦”
Hai sa vedem ce gasim pe pagina ENS:
http://www.ens.fr/a-propos/l-ecole/article/distinctions
La contribution de l”™Ã‰cole normale supérieure à l”™excellence scientifique française est considérable. Parmi ses anciens élèves, on compte plusieurs Prix Nobel en Sciences et en Lettres, la totalité des dix Médailles Fields françaises (plus haute récompense en mathématiques), plus de la moitié des Médailles d”™or du CNRS et plusieurs centaines d”™académiciens.
Prix Nobel
Depuis 1901, le prix Nobel récompense les « personnes qui, au cours de l”™année écoulée, auront rendu à l”™humanité les plus grands services », dans cinq domaines – la physique, la chimie, la médecine ou la physiologie, la littérature et la paix „“ auxquels s”™est ajoutée depuis 1968, l”™Ã©conomie.
Prix Nobel
Physique
Serge Haroche (2012)
Albert Fert (2007)
Claude Cohen-Tannoudji (1997)
Pierre-Gilles de Gennes (1991)
Louis Néel (1970)
Alfred Kastler (1966)
Jean Perrin (1926)
Gabriel Lippmann (1908)
Chimie
Paul Sabatier (1912)
Littérature
Jean-Paul Sartre (1964 „“ décline le Prix)
Henri Bergson (1927)
Romain Rolland (1915)
Économie
Gérard Debreu (1983)
Médailles Fields
La médaille Fields, décernée tous les quatre ans à quatre jeunes mathématiciens ayant apporté des contributions majeures, est la plus prestigieuse récompense en mathématiques.
Cédric Villani (2010)
Ngô Bảo Châu (2010)
Wendelin Werner (2006)
Laurent Lafforgue (2002)
Pierre-Louis Lions (1994)
Jean-Christophe Yoccoz (1994)
Alain Connes (1982)
René Thom (1958)
Jean-Pierre Serre (1954)
Laurent Schwartz (1950)
M̩dailles dӪor du CNRS
Médaille du CNRS
La m̩daille dӪOr du CNRS distingue chaque ann̩e, depuis sa cr̩ation en 1954, lӪensemble des travaux dӪune personnalit̩ scientifique qui a contribu̩ de mani̬re exceptionnelle au dynamisme et au rayonnement de la recherche fran̤aise.
Claire Voisin (2016, Mathématiques)
Serge Haroche (2009, Physique)
Jacques Stern (2006, Cryptologie)
Alain Connes (2004, Mathématiques)
Albert Fert (2003, Physique)
Jean-Claude Risset (1999, Informatique musicale)
Claude Cohen-Tannoudji (1996, Physique)
Claude Hagège (1995, Linguistique)
Pierre Bourdieu (1993, Sociologie)
Jean-Pierre Changeux (1992, Neurobiologie)
Jacques Le Goff (1991, Histoire)
Marc Julia (1990, Chimie)
Philippe Nozières (1988, Physique)
Jean-Pierre Serre (1987, Mathématiques)
Georges Canguilhem (1987, Philosophie)
Jean Brossel (1984, Physique)
Evry Schatzman (1983, Astrophysique)
Roland Martin (1981, Archéologie)
Pierre-Gilles de Gennes (1980, Physique)
Henri Cartan (1976, Mathématiques)
Raymond Castaing (1975, Physique)
Paul Pascal (1966, Chimie)
Louis Néel (1965, Physique)
Alfred Kastler (1964, Physique)
Raoul Blanchard (1960, Géographie)
André Danjon (1959, Astrophysique)
Jacques Hadamard (1956, Mathématiques)
Émile Borel (1954, Mathématiques)
M-am informat de la sursa mancatorule de cacat ce esti. Si prost si fudul, si cu strugurii acri !
Retardopatule, ai dat nume de absolvenți de ENS care au făcut ceva.
Ce a făcuit CuiÈ™or, propagandist bolnav?
Pardon,
Te-ai simtit cu musca pe caciula cand ai citit ultima fraza ? Mesajul meu era adresat scepticului revoltat, dupa cum precizasem, si era strict ca urmare a frazei lui : „N-ai sa vezi genii in stiinte sau litere care se inghesuie sa faca scoala asta. Ti-am spus ca trebuie sa te informezi la sursa si mai crede-i si pe unii dintre noi, care, poate, chiar au facut scoala asta”¦”
@Raterdopat securist
Propaganda ta securistă ne jigneÈ™te inteligența.
În loc să ne spui ce naiba a făcut CuiÈ™or cu măreața È™coală pe care a absolvit-o, te-ai pierdut în propagandă securistă.
Bai nene ba, tot nu te astamperi? Te lauzi pe aici ca ai facut si tu scoala aia. Asta imi confirma, daca mai era nevoie, ca pe langa adevaratele valori pe care le-ai insirat mai sus, scoala aia mai are si un procent de rateuri.Unii se intorc acasa si se dau mari si tari. Vor, cica sa ne conduca ca noi nu suntem in stare. Nu reusesc decat sa fie ingamfati si obraznici. Vorba aia: prostul nu e prost destul daca nu e si fudul… Faus Neagu avea o vorba: La munca bai, la batut de tarusi cu curul!
Din nefericire conte ai perfectă dreptate, conducătorii oculți sau externi sunt niÈ™te specimene oribile, e suficient să vezi ce personaje populează mediul politic È‹n țările licuricilor ca să-ți dai seama că aÈ™tia nu au nicio treabă cu democrația adevărată, Jimmy Carter recunoaÈ™te că È‹n SUA există un sistem oligarhic È™i nu democratic, È‹n fond pentru cine se face politica, pentru binele majorității??, aiurea pentru o oligarhie bogată, lacomă È™i stupidă, la noi caută tot niÈ™te slugi cretine sau avortoni cum È‹i numiți pe bună dreptate care să-i È‹nlocuiască pe politicieni, care chipurile ar fi toți corupți (mai corupți sunt la ei de n ori!!), penibilii care au apărut pe la TV pe post de politicieni tineri È™i necorupți dacă ar avea valoare ar urma È‹ntr-adevăr o carieră profesională nu s-ar È‹nscrie ca mercenari ai puterii oculte! Mai rău este că mercenarii oculților sunt È‹n stare să dea țara pe nimic, numai să-È™i pună ei ceva È‹n buzunar, totul este să prosteÈ™ti oamenii, să-i faci să te voteze, ca să reprezinți ceva, după care execuți ordinele, noi nu ne vindem țara o dăm gratis!!
Conte,
Constat ca nu ai reluat ideea cu Iohannis ales in mod nedemocratic, prin fraude electorale; e mai bine sa spui lucrurilor pe nume chiar si daca asta inseamna sa recunosti infrangerea … in alegeri.
In alta ordine de idei Nicusor Dan a gresit cand a folosit expresia „teleormanizare”. Discursurile electorale sunt adesea asemanatoare cu incurajarile unei galerii pe stadion (gen „Pe ei, pe ei, pe ei pe mama lor”), si chiar daca nu ar lua nimeni in serios ce spune o galerie, presedintele clubului tot nu are ce cauta in galerie.
Problema mea cea mai mare pe care o am eu este insa una de principiu, cu ceea ce transpare foarte clar din mesajul tau, conte, fara sa fie spus direct. Mesajul tau e cam asa: << Exista doua feluri de oameni, si numai doua: 1) idealistii, pe care unii pretind ca ii admira, dar de fapt majoritatea ii detesta; 2) realistii, care nu pretind scopuri nobile, care nu sunt si nu pretind a fi cinstiti, dar sunt reali, adevarati, cunosc viata. Politicienii utili sunt realistii, a.k.a, descurcareti, si romanii pe ei ii prefera.
Nu sunt de acord. Gandirea asta "a la Komarovski" se adreseaza unei Romanii care se vrea siluita inca si inca o data de PSD. Si eu nu sunt de acord ca Romania e o curva.