Câteva citate remarcabile: Aneta Bogdan – Branding pe frontul de Est

Cum am promis intr-o postare anterioară, revin cu  o pagină de extrase din cartea – eseu a Anetei Bogdan. Bogdan, Aneta, Branding pe frontul de Est – Despre reputatie, împotriva curentului , Brandient, 2011   Sper ca autoarea, atât de atentă şi sensibilă la fondul şi nuanţele unor cuvinte precum copyright, marcă, brand, să nu se supere pe mine că îmi permit, în completarea şi exemplificarea unor idei din postarea anterioară, să apelez la aceste scurte citate. O fac cu admiraţie şi bunăcredinţă. (more…)
continuare...

Un autor şlefuit “pentru export” şi cartea sa de uz intern: Aneta Bogdan: “Branding pe frontul de Est”

Stăteam întinşi alături, pe şezlongurile scurtei noastre vacanţe plănuită ca o evadare. Fiecare cu lecturile sale, fiecare cu tehnicile proprii de decuplare şi cuplare la altceva. Din când în când soţia mea scotea câte o exclamaţie: “ce tare”, “nu se poate”, “exact ca nouă”, “fii atent”. Urma apoi un citat cu voce tare şi toată construcţia mea de izolare dorită etanşă, tot închipuitul meu clopot de sticlă, se făcea ţăndări. (more…)
continuare...